Use Case #1
Zmiana struktury organizacyjnej i zarządzania

Branża: stolarka aluminiowa

Wielkość firmy: 50 osób

Czas projektu: 3 miesięce

Przedsiębiorca z branży aluminiowej zwrócił się do nas z konkretnym problemem. Jego firma, mimo posiadania zaawansowanych technologii, borykała się z oporem pracowników wobec wprowadzania nowych innowacji. Jak się okazało, kluczem do rozwiązania tego wyzwania było nie tylko profesjonalne doradztwo, ale także skoncentrowane działania na zmianie kultury organizacyjnej.

Problem:

Przedsiębiorca opowiedział nam o trudnościach z przekonaniem pracowników do nowych innowacyjnych rozwiązań. Standardowe w tej branży podejście do zarządzania oraz typowe dla firm produkcyjnych o długiej historii niedoskonałości struktury organizacyjnej utrudniały procesy adaptacji w efekcie prowadząc do stagnacji.

Efekty:

Bardzo szybko zauważyliśmy rezultaty naszej pracy. Opór wobec innowacji i zmian zmalał, a pracownicy poczuli jak wiele zależy od ich zaangażowania. Nowe podejście do zarządzania i nowa organizacja kluczowych elementów biznesu, przyczyniły się do znaczącego wzrostu efektywności firmy naszego klienta.

U tego klienta skoncentrowaliśmy się na konkretnej zmianie struktury organizacyjnej i zmianie elementów zarządzania, co przyniosło wymierne rezultaty. Rewolucja kultury organizacyjnej, ukierunkowana na rozwijanie umiejętności i zwiększenie autonomii kluczowych pracowników, umożliwiły skuteczną zmianę w tej firmie. To inspirujący przypadek, pokazujący jak konkretna, skupiona na osiągnięciu konretnego celu zmiana może wpłynąć pozytywnie na przyszłość przedsiębiorstwa.

Zainteresowała Cię ta historia?

Porozmawiajmy o Twojej firmie. Umów się na darmową konsultację.